2018. augusztus 7., kedd

INFORMÁCIÓK A FOLYTATÁSRÓL


Kedves Olvasóim!
x



Nem tudom nektek elégszer megköszönni, hogy velem vagytok és olvassátok ezt a kis történetemet. 
A legkevésbé sem szerettem volna csalódást okozni, hiszen nekem ez a kis "könyv" hatalmas szerelmem, rengeteg ötletem van és imádom írni, DE...

Úgy éreztem az utóbbi pár részben, hogy egyre kevésbé izgalmas és a szereplőim kicsit unalmasabbak lettek a kelleténél, szóval szeretném újra és újra átolvasni, majd ezek után új részt hozni, hogy mindenki -én is- képbe legyen a helyzettel. 

Néha úgy éreztem sokaknak nem tetszik amit, vagy ahogy írok és egyszer-kétszer ez is kedvem szegte, de persze nem adtam fel, hiszen tényleg imádom Skyler-Harry történetét.

Kimaradásaim oka a munka is, hiszen most a nyár miatt eléggé sok dolog jött be egyszerre, de végre szabadságon vagyok, így lesz időm írni, tehát a híreim a következők:

Ötlet van!
Kedv van!
Szeretet -részemről a történet iránt- van!


Ez azt jelenti, hogy amint szépen átolvastam, hozom is az új részt, ami pedig valószínűleg hétvégére várható!

Köszönöm annak, aki még itt van velem, melengeti a szívemet!

Kérlek, írjatok ide nekem valamit, hogy tudjam van értelme folytatni és nem okoztam számotokra csalódást az eltűnésemmel.

KÖSZÖNÖM!!!!

xxSky.


2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Engem nagyon megfogott a történeted. Úgy gondolom, hogy nem mindennapi történet, s nekem a fogalmazásaid is tetszettek. Szerintem se árt, ha átolvasod, de remélem, hogy hamar sietsz a mesés új részekkel.
    Ölelés

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm a kommentedet és a kedves szavakat! :)
      Sikerült újra mindent átolvasni, az új rész is kész van! Holnap 1x-2x átolvasom még, aztán már rakom is ki! :)
      Tényleg nagyon köszönöm!!!! :)

      Törlés

Neva Bajkowe Szablony